Producenci

Szybki kontakt

Uwaga !
Poniższe komunikatory przeznaczone są dla klientów sklepu internetowego .
Nie udzielamy za ich pośrednictwem informacji o aukcjach allegro i przesyłkach.

Zadaj pytanie

Mój stan


Telefon
tel. +632262931

Rzetelna Firma

Firma Top-Artshop dołączyła do programu Rzetelna Firma Szanowni Państwo, Nasza firma została uczestnikiem programu Rzetelna Firma prowadzonym pod patronatem Krajowego Rejestru Długów S.A jednego z najbardziej rozpoznawalnych biur informacji gospodarczej
w Polsce.

Certyfikat Koksztys

Wysyłki i zwroty

Wysyłka Twojej paczki

Paczki są nadawane w ciągu 2 dni od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu, aby uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień, dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone.

 

Czas oczekiwania na przesyłkę = czas przygotowania do wysyłki + czas jej dostawy

Na czas, po którym przesyłka trafi do Twoich rąk, składa się czas potrzebny nam na jej przygotowanie do wysyłki i czas potrzebny kurierowi na jej dostarczenie.

Czas przygotowania do wysyłki:

         To czas, który upłynie od przyjęcia przez nas zamówienia do wysłania paczki ze sklepu.

          Zamówienie płatne systemem PayPal jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy kwota na koncie  PayPal zostanie autoryzowana.

          Zamówienia płatne przelewem lub za pobraniem, składane przez klientów, którzy kupują u nas po raz pierwszy, przyjmujemy do realizacji w chwili otrzymania ich potwierdzenia.

          Zamówienia płatne przelewem elektronicznym zaczynamy realizować w chwili, gdy otrzymamy potwierdzenie o otrzymaniu płatności, czyli maksymalnie na drugi dzień.


Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedający zwraca kupującemu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedający został poinformowany o decyzji kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Koszt odesłania towaru do sprzedawcy przez klienta (przesyłka zwrotna) ponosi konsument odstępujący od umowy.
 

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zgodnie z obowiązującym prawem, uprawnienie do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

1) zakupu nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;

2)świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;

3)świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu”.

 

Reklamacje

 

REGULAMIN POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

KONTAKT:

pon - pt od 10 do 16

mailowo: reklamacje.topart@gmail.com

 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje.topart@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko,
adres,
adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


Strona głównaStrona główna

Koszyk  

jest pusty

Promocje

Wszystkie promocje

Advertising

Nowe produkty

Brak nowych produktów na tą chwilę

Advertising
Reklama